onsdag 22 oktober 2008

En badrumsbild.................igen!

Den här bilden är tagen från toastolen, så man sitter bakom en fönstervägg! Ja, jag är lite tjatig med mitt badrum och bilder därifrån men jag tycker det är så fint! Har ni sett min stora Muehlenbeckia ( plättar i luften), fin va? Hoppas att jag klarar av den länge!!! Köpte den hos Butik Sophie i somras, hon har jättefina växter också.
Ha det gott!

Tillägg!
Alltså fönsterväggen är inne på badrummet, vi har 2 avdelningar så vi sitter alltså inte inför nån öppen ridå :))))

45 kommentarer:

Skatan sa...

Häftigt att man sitter bakom en fönstervägg...lite ovanligt för att vara en toa som annars brukar vara privat och igenbommad i mesta möjliga mån :)

Det ser i alla fall mycket vackert ut! Jag förstår att man förenar nytta med nöje när man väl är där... ;-)

/A

Jenny Oak Fae sa...

Det är bara SÅÅÅ vackert ert badrum..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Noll54/Eva-Karin sa...

Vilket vackert badrum ni har!!! Det kan man inte se för mycket av!!!,,,,Ja dom där plättarna är fina men jag glömmer ge dom så mycket vatten som dom vill ha innomhus.
Vackra bilder du visar!

Ha det gott! Eva-Karin/noll54

Hem och Lycka sa...

Sååå vackert! kram!

Drömmar och verklighet sa...

Kul att få se olika rum hos er Det är väldigt vackert

Dalatorpet sa...

Ni har det vackraste badrummet jag sett så jag älskar dina bilder därifrån

Home No.1 sa...

Hej ja där kan man säkert sitta läääänge o filosofera*ler*
Kram Annica.

mali-mo sa...

Sukk...det baderommet ditt er det fineste badet jeg noensinne har sett, så det fortjener blogginnlegg med jevne mellomrom synes jeg!!! Blir ikke lei av å se bilder derfra!!! Ha en flott kveld ;)

Lina sa...

Det är fantastiskt vackert! Det är ditt badrum och lite andra rum som stått fotomodell i Affarikatalogen, eller hur? Ha en fortsatt bra vecka!

Anonym sa...

Jag har beundrat ditt badrum sedan jag såg första glimten av det....

Lovely!

Gillar även skarpt bilderna från din mammas hus som du visade tidigare och hennes badrum

Må så bäst

//Lena

Anonym sa...

Jag har beundrat ditt badrum sedan jag såg första glimten av det....

Lovely!

Gillar även skarpt bilderna från din mammas hus som du visade tidigare och hennes badrum

Må så bäst

//Lena

Millas hem sa...

Mig gör det absolut inget att du visar bilder från badrummet igen...det är så fint så!! :)
Kram Camilla

Mitt vita hem sa...

Alltså du har det vackraste badrum jag har sett. Det är ju helt otroligt fint.
Kram Heidi

lottens vita och gröna sa...

hallå marie, först måste jag säga att bilden på dig och dina barn är fantastiskt fin!

hmmmmmm skulle nog kunna bli sittandes där i flera timmar, guuuuuuuuu så vackert!

varmkram lotten

smultrongården sa...

Förstår att du tycker badrummet är fint! Det är ju helt underbart!!

Jag har också nån sån stor plätt, men jag är riktigt orolig att dom tappar sugen snart. Mina har nämligen ändrat lite karaktär kan jag säga... Känns inte helt bra. Jag får väl prata lite med dom...
Ha det gott!
Eva

hemtrevnad marie sa...

Jag kan då se på ditt vackra badrum hur många gånger som helst!!!
Det är nog det absolut vackraste badrum jag sett!
Plättar i luften är så vackra och skira.... tyvärr var jag tvungen att slänga mina för ett tag sedan då de stod över ett element...gick inget vidare det.....
Nu tänker jag snart satsa på vita cyklamen, det har jag varje höst och vinter ...de är så vackra tycker jag!
Ha en härlig fortsättning på veckan!
kram

Anna sa...

Så vackert badrum! Tur att man inte sitter för öppen ridå ;-)

Kram

Nettan sa...

Favorit i repris är helt ok! ;-) ditt badrum är som en dröm! Superfint!
Kram Nettan

Annas skattkammare sa...

Ditt badrum är så vackert, och en stor inspiration för mig i framtiden! Kram /Anna

Willewira sa...

Du... jag fullkomligt älskar ditt badrum så du får visa så många bilder du vill därifrån.
Bara så du vet! :)

Vilken växt!! Jag ska inte tala om hur många plättar jag köpt... till samma kruka. HM!

Har dock upptäckt att de mår bäst av att själva "dricka" vatten - alltså inte vattna i krukan utan ställa krukan i vatten. Bara det är ett steg i rätt riktning för mig.

Må så gott!
Kram Willewira

Cathrine Aksnes sa...

Herlig blogg og vakre bilder. Her vil jeg følge med:) legger deg på listen min jeg;) nattinatt

LantlivsAnette sa...

Du Marie !
Man kan aldrig se sig mätt på ditt ljuvliga badrum..ojj, så vackert det är !!
Här kämpar vi på med renoveringen av v-rummet och matsalen..puuhh..
Tänk att du visste att jag tänkte måla golvet ljusgrått !! Går det enligt mina planer så blir det så..
Kram Anette

Useful Art sa...

Det gör inget om det blir ännu fler bilder, det är jättefint!

/Sara

Goa sa...

Hej min rara Marie!
Inte kan vi väl någonsin få för många bilder från ditt UNDERBARA badrum!
Fantastiskt vackert är det! Precis som allting i ditt hem!
DU kan du!!!
Philippas rum blir helt ljuvligt vackert. VÄntar med spänning på slutresultatet. Bilderna från din sons rum har jag redan sparat i min inspirationsmapp..:)

Tack så mycket för dina varma ord om mitt skrivande. Jag blev så himla glad när jag såg att det var DU! Jag bär dina ord med mig...bara så att du vet!

Hoppas att du mår bra och att ni har fullt upp...ni Sveriges mest kreativa tjejer..:)

Största kramen min är din!
Må bäst...alltid!

Anonym sa...

Å vilken vacker bild från ert badrum ! Ja det är så vackert och mängder av inspiration får jag dessutom från alla dina bilder.

Kram Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ert badrum är så fint så det kan man se många gånger!
Och jag ser det fina fatet från Lustfyllt också...mm vad det är fint!
Plättar i luften växer som ogräs utomhus, men så fort den kommer in och jag missat att vattna den, så går den åt skogen!
Kram
Marie

Lallis - liv och leverne sa...

Förmodligen det vackraste badrum som jag någonsin sett. Ever! :)
ha en fin dag.
Kram Lallis

Lavendel & Romantik sa...

Du har ett helt otroligt badrum.Du kan verkligen få till det så bra...Vi ser gärna det gång på gång...Ha det Kram/Majsan

Vit Gladiolus sa...

Ett jättefint badrum! Å en mycket fin blogg!
Kram Zinkbaljan

Anonym sa...

Älskar ditt badrum!

Ina sa...

Ha, ha ja det var väl för väl att det inte var så öppet att man sitter inför allmän beskådning men det trodde jag inte heller.
Du har ett uuunderbart badrum så det tåls att visas måånga gånger!! Längtar tills jag också kan visa ett vackert badrum på min blogg.
Kram Ina

PS. Vilken underbar bild på dig och dina småttingar!!!:-)

Liza i pepparkakshuset sa...

Det kan inte bli för mycket bilder från ditt vackra badrum...

Ha en mysig helg
Kram Liza

Kallholmen sa...

Ditt badrum är hur mysigt som helst. Det blir så luftigt när man delar av med fönster.
Ha en mysig helg.
Carolina

Inspiration i vitt sa...

Man kan då rakt inte se sig mätt på ditt vackra badrum det är sååå underbart vackert, tror jag går tillbaka och stirrar ett tag till
Kram/Ingela.

me and alice sa...

Underbar bild!
kram Susanne

Anonym sa...

Vill du ha chansen att vinna 2 specialdesignade smycken? Det enda du behöver göra är att ge en kommentar i min blogg:) kram /Marielle

Marie sa...

Man kan aldrig få se för många bilder från ditt fantastiska badrum, det är ju vackert som en dröm!!!!
Så fina era reportage var i senaste Allt i Hemmet, det från Johannas hem är ju helt underbart! Kommer inte ditt hem i någon tidning snart?

Jovisst är det penséer på bilden ifrån Honning & Flora, jättesöta! Vi var även på Persillepigen och även hon hade en del planteringar med just penséer. Fick en nästan att börja längta till våren mitt i jullängtan, hihi.
Hoppas du och Lena har haft en riktigt mysig dag tillsammans!

Kramar Marie

Ps. Köpte bara lite småsaker i Danmark. Jag och J har ju som tradition att alltid åka dit innan jul, så vi ska ju snart dit igen, hihi. Den här gången ska vi dock inte åka dit den helgen som Honning & Flora har sin julmarknad, blir nog helgen efter istället.

ColonialEast sa...

Ert badrum är heelt fantastiskt! Jättefin höstbild på dig och barnen också!!

Vit Gladiolus sa...

Hallå! Du får komma in til mig och hämta en award! :) Varsågod!
Kram Zinkbaljan

Camillas Drömmar sa...

Hej! Och tack för titten:) Jo din syster och mamma var här häromdagen!! Jätte kul, vilken mysig familj, kul när ni delar intresset!!
Hade varit kul om du kom förbi nån dag, den 7november öppnar vi upp den nya affären! Kram Camilla

Camillas Drömmar sa...

Hej! Och tack för titten:) Jo din syster och mamma var här häromdagen!! Jätte kul, vilken mysig familj, kul när ni delar intresset!!
Hade varit kul om du kom förbi nån dag, den 7november öppnar vi upp den nya affären! Kram Camilla

Bruno och Mig sa...

Ett helt otroligt vackert badrum!
Blir så "avis".

Ha en bra kväll
L

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilket vackert badrum ni har! Kram Maria

H A N N A S - F O R M sa...

L J U V L I G T ! ! !
KRAM
Hanna

Tanja sa...

Badet ditt er en av mine favoritter og blir helt klart ikke lei bilder derfra :)