måndag 1 september 2008

Jobb!!!!!!




Har arbetat sedan i onsdags och hela helgen! Vi har fotat de mest fantastiska hem! Med början i Sverige för att fortsätta vår resa i Danmark. Alla var så gulliga och hade så inspirerande och personliga hem, vi är så nöjda! Hjälp, vilka fina bilder och reportage det kommer att bli!!!! Skulle vilja visa er nu!!! Men det går ju inte!!! Har hittat en så mysig butik i Danmark som har franska möbler och saker, den är alldeles ny för mig! Ligger så vackert ute på landet i ett stenhus med halmtak från år 1577. Som en saga!! Gå in och titta på Mettes sida, www.franskefund.dk . Det finns mer saker på plats och där delar systrarna Birkelund med sig av sin stora passion för fransk antik!
Tack till er som lät oss komma och göra reportage!
Stort tack även till er som skriver så gulliga kommentarer trots att jag inte hinner svara just nu men jag är glad i varenda kommentar och läser alla!!!
Kram


40 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket ställe du varit på. Helt underbart!!!!

//Lena

Skatan sa...

Hej! För mig som sitter instängd på ett kontor och vrider och vänder på ord i en sann akademisk anda, känns ditt jobb som en dröm!! Uh, så avundsjuk jag kan känna mig emellanåt... :)

Skall bli spännande att se era reportage!

Kram,

Anna

mysiga heestrand sa...

Din blogg ar så fin och vi får så mycket inspiration från dig. Tack för tipset om Mettes franska butik. Vi har en butik med blandat franskt och och lantligt vitt.
Kram Marita & Camilla i Heestrand

Marie Söderberg sa...

tack för tipset, härligt ni har det att åka runt som ni gör,,så inspirerande och feelgood känsla ni får kan jag tänka..ha det gott

Stämningsfullt sa...

Åh vilket härligt jobb du har!! Måste vara så roligt!
Ska titta på länken nu :)
Kram!

casa nostra sa...

very beautiful! the shelf on the second photo i really like.

♥ Fyra årstider sa...

Låter som du har världens roligaste jobb. Fina bilder.
Kran Lotta

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh vad fina bilder! Vilket härligt jobb!

Dalatorpet sa...

vad underbart att få se så mkt vackert :-)

Min Still By Maia sa...

Av alle interiørblogger må jeg bare si at du er min klare favoritt! For en drømmejobb du har. Tusen takk for en utrolig inspirerende side!
Klem fra Shabby Charm

hemtrevnad marie sa...

Så spännande!!
Och eftersom jag har mååånga inredningstidningar, så hoppas jag att jag inte missar något av era reportage!!
Kram

Barn House sa...

Everything is SOOO lovely!! Thank you for being such an inspiration. Your pictures are absolutely stunning!

J & J
Barn House

In my house sa...

Hej hopp.... och godmorgon!!!

Herregud va kul de låteratt få åka runt och kika på fina hem,,, som en dröm juh!!! Jag älksar att kolla hur andra har de...

- Butiken ser himla mysig ut,,, sånt kan man leva på länge!!!
Åååå, jag bara älskar ditt kök =)

Kramar josse

Useful Art sa...

Jättefina bilder, blir verkligen sugen på att se fler. Men den som väntar på nåt gott ..... :)

Sara

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Hej på dig!
Jag förstår att du har haft det riktigt kul de här dagarna,det är
ju helt otroligt!vilket givande arbete det måste vara...att få komma och besöka alla dessa hem.
Vi hörs!
Kram Marlene.

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbara bilder. Får titta in på sidan som du tipsade om.

Kramar Ullis

"M" sa...

Viket underbart jobb du har...verkar hur skoj som helst...jag har gett dej en utmärkelse...finns att hämta på min blogg....för du är så bra att ge inspiration och visar alltid så fina bilder....kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Suck, vilket ställe, lyckliga er... Mari.

Majas mammelucker sa...

Hej Marie..
vilket jobb du har..tänk vad kul och få åka hem till folk och titta på deras vackra hem.. Tack för senast det var sååå kul att få träffa er..det måste vi göra om..
Är hemma och hostar och har ont i halsen..inget roligt..
Hoppas du får njuta och ta det lungt några dagar..sköt om dig..
Kram Maria.

Vintage sa...

Franske fund ser verkligen mysigt ut,det får absolut bli en resa till danmark till våren.Det ska verkligen bli spännande att se alla era reportage...Atmosphere i Göteborg är också helt fantastiskt..Kram Susanne

sabina sa...

Underbara bilder!

Lilla Trollbacken sa...

Hej Marie!
Usch, har verkligen varit helkrasslig,men idag känns det lite bättre. Ska ta tag i dina frågor nu och skicka tíll dej!
Många kramar
Gabrielle

sommar-rummet sa...

HEJ!
Verkar vara helt underbart kul o vackert! Ha det gott! KRAM

Marie Söderberg sa...

du har en award att hämta hos mej..

Unknown sa...

Marie,

Det är bara att lyfta på hatten och önska dig & Co fortsatt lycka till! Ni har gjort succé!

Tack för tipset om Franska Fund.
Har mailat ang om vi kan komma på besök då vi skall över till Danmark på en bloggträff. Hade väl varit något!!???

Hoppas att Du har det gott och om du hinner så titta in till mig där du har något att hämta.
Tänker på Er!

Kramisar Jeanette

LantlivsAnette sa...

Halloj...åhh vad ni får komma till fina hem !! Grattis..nu längtar man ju tills allt kommer i tidningen..
Har du smaskat i dig pajen ? Jag har smaskat så himla mycket idag..gulp..det blir till att ta en lååång promix i kväll med hunden..
Ha det så bra Kram Anette

Unknown sa...

Va spännande projekt, vilket ställe! Kanonjobb du har.

ha en go helg, kram Pia

Himlarum sa...

Hejsan!

Åhhh, så spännande det ska bli att läsa reportagen!

En så´n fin blogg du har! Helt ljuvlig!

Kram

Ann-Helen

Annas skattkammare sa...

Som alltid sitter jag bara här och njuter av dina bilder och inlägg! Trevlig helg! Kram /Anna

Fru Sirlig sa...

Tänk om jag ändå kunde ha ett sånt underbart jobb. Leker specialreporter på fritiden istället, skämt åsido. Jag har ett tips lite närmre än Danmark som jag tyckte var så fint, Biskopsgården, tidigare In my carport Hon har öppnat en helt underbar butik på landet utanför Uppsala. Kika in hos mig så får du en liten glimt
Kram Heléne

hemtrevnad marie sa...

Vill bara gratta till ytterligare ett vackert reportage i A i H!!
kraaam

Karin Krut sa...

Så vackra bilder! Vilket härligt jobb du måste ha :)
Ha en jätteskön helg
Kram Karin

Viola sa...

ÄNTLIGEN ETT INLÄGG FRÅN DIG VAD JAG LÄNGTAT, SKA DIREKT GÅ IN PÅ ADRESSEN OCH KOLLA, BLIR SÅ AVUNDSSJUk PÅ DIG OCH DITT JOBB SÅ MYCKET HÄRLIGA HEM DU FÅR SE, SKULLE BLI PRECIS SJUK, VISST FÅR JAG TA DELA AV MÅNGA VACKRA TING I MIN BUTIK MEN JUST FÅ MÖTA NYA LJUVLIGA HEM HELA TIDEN MÅSTE JU VARA UNDERBART. HA DET SÅ BRA OCH SÅ BLIR DET ATT LÄNGTA TILL NÄSTA INLÄGG, MÅNGA KRAMAR FRÅN VIOLAN

syster doris sa...

Å, va underbart för dig! Vilken frihet o glädje du måste ha i ditt jobb! Det är julafton att titta på dina bilder!
Trevllig helg!
Kram Tina

Karin Krut sa...

Hej Marie, jag har lånat en bild av dig till ett blogginlägg :) hoppas det går bra annars får du säga till så tar jag bort den.
Ha en skön söndag
Kram karin

Anonym sa...

C'est très joli!!!

Unknown sa...

Åh så himmla nyfiken jag blev nu! Och vilken vacker butik du varit i! Ska genast gå in där och titta. Kommer alla era repotage med i "Allt i hemmet"?
Kram Petra¨
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Anonym sa...

Bravo j'adore ton blog!!

manon 21 sa...

c'est jolie

yanmaneee sa...

golden goose sneakers
yeezy shoes
supreme t shirt
supreme outlet
kobe sneakers
air max 97
supreme clothing
coach outlet sale
nfl jerseys
supreme hoodie